PPC reklama

PPC reklama je rychlou zkratkou k předním pozicím ve vyhledávačích – tedy těm placeným. PPC neboli pay-per-click lze do češtiny volně přeložit jako platba za klik, tedy platíte až tehdy, kdy Vaše reklama někoho zaujme a kliknutím vyjádří zájem dozvědět se více.

Pomůžeme Vám s volbou vhodného formátu reklamy a kompletně ji nastavíme. Mimo již nastíněné reklamy ve vyhledávačích se totiž může jednat i o bannery a videa v obsahové síti. Vaši společnost tak dostaneme i na tématické weby, YouTube či do Gmailu. Na českém internetu aktuálně platí poměr zhruba 75:25 ve prospěch Google oproti Seznamu. Pomůžeme Vám s nastavením Google Ads i Skliku, které mají své podobnosti i odlišnosti.

Google Ads

V Google Ads se objevují zpravidla „novější a chytřejší“ formáty a cílení. Řeč je třeba o responzivní reklamě, která Vám ušetří za grafika a „smart“ kampaních, pro jejichž dobré fungování však budete potřebovat sáhnout trochu hlouběji do budgetu a bezchybnou webovou analytiku.

Sklik

I Sklik nabízí zajímavý zásah a cílení napříč svými i partnerskými weby. Seznam disponuje širokou nabídkou obsahových možností také unikátními formáty jako nativní reklama či celostránkový branding. Za zmínku určitě stojí i platforma Firmy.cz, kde v určitých segmentech můžete také slavit úspěch.